2009-06-30

Nu jävlar.. dagen har varit kanon förutom att jag var trött imorse... fick till och med sova hela natten i natt.

Jobbet var skitigt som väntat, men vad gör det, då har jag ju jobb!
Bytte om på jobbet å handlade lite, sen åkte jag förbi karlssons, skulle ju hitta en gummibåt. Å vet nì?? Dom hade bara 1 kvar.. å den fick jag :-) muhahaahha
Så lycklig, då slapp jag åka ner på stan å leta.
Köpte armpuffar till barnen åxå. Å en krokodil, så nu har dom så dom klarar sig.

vilket underbart väder det är oxå... helt makalöst, jag ska nog sluta gnälla på att det är för varmt så länge man kan bada vid sjön är det ju helt ok.

Men man saknar stallarholmen lite, när vi bara kunde ta ´på oss badkläder å gå ner å bada.. tog ju bara några min, om ens det.
nu måste man ju åka bil (kanske inte måste men nästan). Fast det e underbart för det.

Nu ska jag ringa lillan å berätta om båten :-)

Sköt om er

Inga kommentarer: