2009-06-12


såhär ser min nya skurmaskin ut ungefär... ascool.. den e helsvart... Ja den kanske inte ser mycket ut för världen men den e asskön att köra.
Idag har vi bara varit hemma, emma var här med poyras, å sen kom malin med emil å saga, jag har sovit (kors i taket) å sen har jag tvättat å plockat lite, har faktiskt haft en bra dag.

Å niklas har bokat en massage tid till mig på måndag kl halv fem, ska bli coolt att gå på, jag har aldrig gjort det förut.
Så får se hur det är.
Theo sa idag till emil: den var fulfin :-) haha, undra vart dom lär sig allt i från. Barnen har faktiskt varit ganska snälla idag, ronja har varit trött, men idag fick dom gå å lägga sig sju istället för sex, theo somnade supersnabbt :-) Å ronja med, men det brukar hon göra, undra om dom går upp med mig i morgon, dom brukar ju ta lång tid på sig att vänja sig att sova längre än till 5-6 nu när dom går upp 5.
Jag ska glo lite på burken nu, jobb i morgon, sen ledig :-)

Inga kommentarer: