2009-06-03

Vädret är vackert å himlen e blååå-... NOT

har jobbat ute lite grann idag, å jag säger bara en sak: FY fan vad det var kallt å blött...
Så det blir till att jobba ute två dagar till eftersom jag inte pallar mer än 20 min.
undra vad det är för idioter som sätter kliserlappar i kundvagnshusen... Förstår dom inte att nån stackars sate får ta reda på det sen?

Å vilka är ni som slänger tuggumi på marken i butiker? Jag antar att ni tänker att den som städar ska ha nått att göra eller?
Jag tycker alla ska få städa en dag var, då kanske folk slutar kasta saker på marken.. tex tuggummin!!

Något som är ännu mer irretarande är att alla tar för givet att jag ska städa upp från dom bara för att jag är "städtant" , visst ska jag städa men vissa saker ingår faktiskt inte i mitt jobb. Jag hjälper gärna till, men bara till dom som är snälla mot mig å inte tar för givet att jag ska städa efter dom...

Ne nog klagat... snart mat

Vilka världsliga problem jag har va??

Inga kommentarer: