2009-06-07

Vart e Theo??

Vem har tagit våran son??

Han e borta!!!
jag vill ha tillbax min Theo...
Han dyker upp korta stunder under dagen min theo, men den "nya" theo verkar ha tagit över helt nästan. Vad gör man?
Det är gap å skrik å gnäll å tjat å hot...
Å svordommar...
och jag kan inte hantera det, å det gör inte saken bättre, det e mycket skrik å gap här hemma, å mycket tjafs å tårar.
Standard numera är: Håll käften, jävlar, fan, snorunge mm (å inte från mig)
Ne måste ta tag i det, innan det går utför, ska ta å börja med att ha bättre tålamod, men antar att hans 2 år av lugn har tagit ut sin rätt nu.
Idag fick han utegångsförbud för fösta ggr... Å det verkade som han vaknade till lite...
Jag orkar inte mer snart, å jag vet att detta bara är början, men det är väl bara att bita ihop antar jag.
Å jag har ju inte mer tålamod nu när ekonomin är körd i botten + att bilarna är paj.
Stackars min familj, stackars Theo, jag måste skärpa mig, å theo måste skärpa sig!! Så e det bara.

Har varit på kalas, det var trevligt :-) Fick mig en liten promenad på köpet.. å så fick vi låna monicas bil idag tills hon behöver den, å det känns bra, men imorgon ska ev niklas laga sin bil å kolla på min bil, ibland kan jag önska att jag vore bättre på bilar å att jag lärt mig mer om bilar än vad jag har eftersom pappa ändå har mecka mycket bil.
Men vet inte när jag ska hinna med det riktigt (alltså att lära mig om bilar)

barnen sover, dom ska ju upp tidigt imorgon bitti... så lika bra å stoppa dom i sängen tidigt.

2 kommentarer:

M-a-ll-a sa...

Det e ju perfekt! Du kan plugga till bilmekaniker! En sån skulle jag behöva känna ;-) Nedå, hoppas det löser sig med bilen snart.

Emma sa...

Uff nu kommer trotset kanske du har ju haft tur som inte haft det innan med Theo och nu kommmer det väl med dunder och brak. Håll ut det går över! Hoppas jag =))
Ha nu det bra imorrn kraam