2009-07-08

Allt å inget + lite sjuk hus

Jaha, lillan har åkt, hoppas det går bra för dom.

Mina grejor hade hamnat på öb så dit åkte jag för att hämta dom å lämna dom på willys, inhandlade oxå en gunga.
Tina å christian var här en stund men dom skullle åka motorcykel med mamma så dom åkte iväg lite senare. Vi har varit på stora lekparken en stund å käkat lite glass..

Theo har klagat över att han har ont i örat, å han har till och med tagit nässpray 3 ggr själv på 30 min för att han har så ont. Ligger en alvedon till honom på bordet, men av någon konstig anledning vill han inte ha den, förra ggr gick det jättebra för honom att svälja den. Men men, får han bara tillräckligt ont så.
När det gäller nässrpayen så har han ALLTID hatat den, han har sprungit när han sett den, men idag fick han själv gå in å handla den, å han fick själv spraya i våra näsor å sen i sin :-) det verkade ju gå jättebra...

Är så trött, sa till ronja att vi skulle gå å lägga oss efter maten.. kanske blir så, båda är hängiga (förkylda) Så kanske blir astidigt ikväll.. gud vad underbart det skulle vara.

Nej nu tror jag nästan att maten e klar??? Men vad vet jag, pipa ska det å det gör det inte.

Förresten funderar på en mazda 6:a istället... Ja du.

Nästa torsdag åker vi till trollhättan å på måndag börjar min semester, eller söndag om man så vill.
En vecka alldeles för kort. Men men bättre än ingenting.
Sen åker vi ev till min "nya" bror den 1-2 augusti.

Inga kommentarer: