2009-07-25

Full rulle, nu lugn å ro.

Har jobbat som vanligt... Efter det så åkte jag å barnen med pappa å monica ut till motormässan eller vad det heter.. Vi gick runt i hettan, benen värkte, många leksaksbilar fanns det, theo fick till sin stora lycka välja en bil... 20kr fattigare vart man.
Jag hade flyt, när vi skulle åka in så kostade inträdet 40kr + 20kr parkering.. Å jag hade bara en 500 hundring å dom hade ingen växel, så eftersom jag hade så söta barn fick jag gå in gratis :-) Så allt som allt gjorde jag av med 20kr, det var billigt å bra tycker jag.

Niklas e fortfarande sjuk, å jag som har min enda lediga dag imorgon :-( Buhu, det slår aldrig fel.
Men hoppas för hans skull att han blir frisk imorgon. Kan inte vara så kul.
Just nu ligger han bredvid å snarkar...

Inga kommentarer: