2009-07-05

Härligt helg.


Igår fick vi finbesök av min bror, han var riktigt trevlig å det var jättekul att träffa honom, jag var mer nervös än honom. Nu är jag sugen på att åka å hälsa på hans familj, kanske om några helger.

Över förväntan faktiskt :-) Hellyckat.


Idag har vi åkt till sagostigen å barnen tyckte det var kul, theo var lite smårädd för husen ibland å trollen som bodde i skogen :-)
Sen begav vi oss hem, mormor kom förbi, å sen vart det av å fiska. En mört fick vi.
Jag lyckades tappa bort bilnyckeln när vi var på g hem, efter 20 minuter hittade vi den under stolen. *suck*
Sen lovade vi barnen att gå till "emils" lekpark, så vi tog med kaffe å gick dit å lekte en liten stund, Nu är det pippi som gäller på tv:n.
Om en vecka har jag semester en hel vecka :-)

Har setat å kollat resor till oss nu i en vecka, funderar på bulgarien i augusti eller september eller nått. Vi får se vad som händer sen. Skulle vara mysigt å komma iväg med barnen, dom är ju så snälla så det är nog inga problem.
I dag har jag fått jättemycket beröm av theo, han är så gullig å omtänksam å säger många snälla saker.
Imorse när jag tog fram kläder till dom å la fram kläderna framför theo, sa han:
-Mamma, du är så himla duktig på kläder, du är verkligen jätteduktig!!
Det är en av få saker som han hela tiden snällt ger sin mamma beröm för.
Han brukar påpeka att jag har fint hår, att jag är fin. Och att jag är så duktig på att städa å hjälpa honom :-)


Mina snyggingar till barn :-)

2 kommentarer:

angelica sa...

Har du en bror du aldrig träffat flrut?
Jag fattar ingenting hehe

Tove sa...

Jo det stämmer, har aldrig träffat honom, han är 26 år. Det är min pappas son. Dom hade inte heller träffas nån gång. Så det var kul.