2009-07-01

Jag har ont i armbågen å har haft det nu i två dagar, förstår inte varför, men det gör ondare för varje dag.
Om det forsätter kan jag nog inte använda armbågen mer.
Drömde en hemsk mardröm inatt å kan verkligen inte släppa den. Det handlade om min son. Å jag är fortfarande rädd å ledsen över det, sjukt att drömmar kan vara så hemska ibland.
Men hjärnan behöver väl sorterar ut lite antar jag.

Vill inte jobba idag, är grymt trött å nere. Men snart så blir allt bra igen. Det finns inge bättre än när man bär ut sopsäckarna å vet att man e på g att sluta jobbet.

Jag vet fortfraande inte vad jag vill göra när jag blir stor... *suck*

Idag blir det garanterat till att ta det lugnt. Tror barnen åxå behöver det trots att dom vill åka å bada hela tiden.
Dom får helt enkelt bada polen idag om det ska badas nått, eller kanske badkaret.

Sitter å väntar på att niklas ska komma hem så jag kan åka till jobbet nån gång. För ju tidigare jag är där, desstu tididgare kommer jag hem. Dessutom kommer jag inte in om jag inte hinner dit när securitas e kvar.

Idag bränns det ialla fall inte på kroppen å det e ju bra.

Nu kommer han :-)

Inga kommentarer: