2009-07-22

Jaha, kommer till jobbet å ber att maskinen ska vara lagad.. Men nej då..
Jaha, jag orkade knappt reagera trots att jag försökte hålla gråten borta..
Började skura lite för hand å åtgärdade ett par läckor. Sen kom Roine till mig å sa att det var nån som höll på med min skurmaskin. Tack gode gud.
Åh vad glad jag vart.. Nu funkar den ialla fall ett par dagar, dom skulle komma å fixa den snart.. å det får vi verkligen hoppas, för jag tror inte jag varit så less å nere på nått som på denna skurmaskin.
Å vilken skillnad på golvet sen då.

Ialla fall.
Jag åkte hem å insåg att det var underbart väder..
Jag kom på den geniala ideen att vi skulle åka till parken zoo, sagt å gjort.
Fan vad mycket folk det var, i denna stund vad jag lycklig för att vi köpt årskort, smidiga som vi var gick vi bara rakt igenom all kö som var ända bort till parkeringen å alla kassor var öppna.
Glatt drog vi våra kort å gick in.
Tyvärr var skrindorna slut så vi fick konka på allt men ändock.
vi åkte tåget, sen åkte vi båtarna å lekte i lekparken å sen åkte vi lite bilar. Ja just det, theo å ronja vann en varsin vit tiger på 10kr lotter. Dålig flyt vi hade, vi tog en varsin å båda vann. Jobbigt om bara en hade vunnit.

Emma kom förbi som hastigast, hon hade varit hos nathalie å hälsat på.. Imorgon fyller hon år å jag har köpt ett´litet paket till henne. Jag tror hon redan vet vad det e.... Men men.

Thindra å änglah å lillan å jag å barnen körde webcamen, det var roligt att se dom små busfröna..

nej nu låter det som om jag måste gå till theo.

1 kommentar:

solvsjo sa...

Vad är det du har köpt =)Jag är anonym lol