2009-07-11

Nu har vi kollat på bio, det gick jättebra, när filmen precis började ropade ronja: Nu börjar det :-)
Theo var lite rädd emellanåt när dinusarierna kom, vi satt längst fram oxå :-) Men båda tyckte det var jättekul å satt som tända ljus, Ronja skrattade mycket åt filmen å theo tittade koncentrerat hela tiden.
Själv tyckte jag inte filmen var så bra... gillar ice age, men den där var lite överreklamerad måste jag säga... Den var inte dålig, men inte så bra som jag hade förväntat mig...
Man kan ju inte få allt :-)

Jag är sååå trött så trött.. undra om det blir sängen tidigt i kväll, vem vet...

Har firat niklas mamma idag oxå..

I veckan blir det till att jaga lite fler presenter.... Måste fixa det innan torsdag... Har några st som måste vara klara fram tills dess.

Nej nu ska jag glo på bilar igen.. Att det ska vara så förbaskat svårt med bilar *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå det ubbe här du kan få kan få köpa våran bil jag vill ha 40000 för den