2009-07-20

Nu vet jag vad felet var på skurmaskinen (man känner sig lite dum) det var en sladd som lossnat från batteriet... Jaja, sak samma, tummen mitt i handen kanske eller vad säger ni?

Pappa har åkt på lunginflammation igen 5 ggr... hans lungor håller väl på att ta stryk nu.

Somnade ett par timmar på dagen, efter vi varit till minneslunden.
Theo ligger här bredvid mig i soffan, han har så svårt att sova å jag vill ha min tid, så jag har kompromissat lite.
Känns bra att få köra skurmaskinen imorgon... Det behövs.. Men är inte så sugen på att jobba, men sånt e livet :-)

Å är lite trött på jobbet, har fått varor som är undertecknade men inte med nån namnförtydligande (det var 30/6) det har bara försvunnit å jag har inte fått det. Ingen bryr sig, å varorna kostar lite så måste försöka hitta dem, jag har slut på varorna å dom skickar inte ut nya förrens jag försökt att hítta dem.. Å nånstans ska dom väl vara? man blir så trött på allt.

Inga kommentarer: