2009-08-18

Nu har jag hittat en bil. ÄNTLIGEN.
Men får den i slutet av veckan skulle jag tro, det var lite som skulle göras på den.
Men den e betald å klar :-)
Har haft fullspäckat under helgen, usch, idag blir det till att ta det lugnt.

Har varit så sur å arg i helgen, men nu när jag hittat en bil så är allt bra igen.

Niklas har skadat knät, han vet inte vad han har gjort, men ska väl till läkaren idag, så vi får se om han orkar gå till jobbet med knät.

Barnen var underbara igår, trots en tråkig dag med bilköp så skötte dom sig exemplariskt, vilket resulterade i att dom fick ligga å mysa i min säng å somna där :-) Fast jag tror att jag somnade före ronjis ialla fall :-) Haha.

Alla är tillbax på jobbet, åtominstonde dom flesta, så nu är allt som vanligt igen.

Lillan å Emma har eller ska börja plugget :-) kul, men nu blir det mindre tid till fika med dom, Men lillan hade väl fått ett bra schema fattade jag det som :-) Så det e ju bra.
Emma har jag inte hunnit snacka med.

I helgen blir det kräftskiva å vi får sovbesök på lördag till söndag, roligt tycker jag :-)

ne vet inte vad mer jag ska skriva...

Inga kommentarer: