2009-09-30

Barnen ligger i sängen å jag sitter utanför,har precis pratat med lillan i telefon, å emma innan dess.
Tänkte jag skulle ta en cigg men inser att jag har glömt dom hos pappa, å gissa vad? jag har inga hemma heller.. hittade en pytteliten fimo å rökte den, så nästa steg blir till att gå å lägga sig så behöver man inte tänka mer på det.. haha

Niklas kommer ju hem vid tio om det skulle krisa sig..

Undra om ronjas svinkoppor kommer att ha försvunnit tills på måndag annars blir det vabb... Jaja det återstår att se..
Niklas behöver verkligen jobba dom få dagarna som dom ändå jobbar så han får inte vara hemma med dom, han tjänar ju 2/3 delar mer än mig MINST.

Snart är det marknaden å inga pengar har man till det heller, man kanske ska göra som lillan ska, man stannar helt enkelt hemma... Kanske e lika bäst...

GA idag... det var ett tag sedan man såg det så jag hoppas jag håller mig vaken åtminstonde till halv tio.. men vad vet jag, kanske slocknar jag på en gång, jag har ju förmågan att sova väldigt mycket.

Torsdag imorgon, varför kan det inte vara LÖRDAG??? så man är ledig 1 dag...
Haha 1 dag, så larvigt... men ialla fall, jag får ju sova 3-4h längre på söndagar med eller utan sovmorgon...

Jag är så glad att jag har mina vänner, ni betyder allt för mig å ni vet vilka ni e..

Sköt om er

Inga kommentarer: