2009-09-23

Så var det med den saken, ibland undrar jag varför folk lovar en sak å sen inte håller det. Kan man inte bara låta bli att lova då? Jag tycker att det är jätteviktigt att hålla det man lovar, annars kan man säga att man försöker å jag vet inte om det finns nått mer irriterande än folk som lovar å så blir det inte så.

hade fått handsprit på jobbet så nu ska det börjas spritas in överallt... antar att det är pga svininfluensan...
Själv använder jag handskar hela tiden.
Mina glasögon har kommit idag, men har inga pengar förrens på fredag så jag får nog snällt vänta, eller smöra för tina om hon har pengar å låna tills på fredag..
Förresten är hon på g hit.

Har haft en bra dag idag, hittils...
Har inte ens tagit upp min mp3 spelare då jag tänkte att jag kan behöva lugn å ro och dessutom hänga med lite när folk pratar med mig :-)

Ska straxt gå å leta efter snuffe.. höres

Inga kommentarer: