2009-09-22

Trött på p-piller

Jag tog min ledighet alldeles för allvarligt i helgen, så allvarligt att jag missade p.pillret två ggr (tror jag ialla fall) så nu har tant röd kommit å jag har världens mensvärk... så nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske blöda i två veckor å forsätta med p-pillrerna eller sluta å vänta en hel månad på nästa mens så jag kan börja med p-pillrerna igen... vilka världsliga problem man har va?

Har haft sån huvudvärk idag så jag tog min nässpray jag fick utskrivet av min läkare (puckot hade skrivit ut det svagaste man kunde för barn från 10år till 17 år) jag tog en nässpray (det ligger två st i varje föpackning a 170kr ca) å inget hände, tog den andra efter 40 min... 3h senare var det nästan borta, men hallå...
Hoppas jag slipper huvudvärken på ett tag.
Ska ringa en annan läkare tror jag, eller henne igen, för så kan det inte vara.

Har precis tagit ett varmt bad å det var underbart... la i en hårinpackning å njöt (fövisso ska hårinpackningen vara i i 30 min, men det vart kanske 10 minuter.. men ändå)

Imorgon blir det nog badhuset i vanlig ordning, men jag ska inte bada då.. det får niklas göra :-)
Hoppas dagen imorgon blir bättre än den idag..

Inga kommentarer: