2009-10-02

en ny kväll har kommit till brunnsvägen. vi fick kvällsällskap helt oväntat...
Lillan å jonny kom hit barnfria... Alltid roligt å träffa lillan, det e nästan så man inte kan vara "deprimerad" för hon skrattar åt allt å man skrattar åt allt med henne nästan, skrattar man inte åt henne skrattar man med henne :-)

Håller på att natta barnen, det vart lite senare idag, men det gör ingenting...
Tråkigt bara att barnen får damp när dom vi får gäster hit...

Jaha, sista arbetsdagen för denna vecka sen då...

Undra vad man ska göra imorgon då?? ingen aning, å jag är utan bil på fm, skulle vilja åka ner å byta jackan jag köpte till theo men det hinner jag nog inte eftersom niklas har bilen på fm, å säkert in på em...

Måste hitta en jacka till theo då jag å lillan konstaterade att den jackan jag köpte nog var för kall för vintern.. men dom var ju så dyra... vi får se hur det blir...

Ne nu ska jag gå å natta barnen..

Inga kommentarer: