2009-11-26

Jaha, ett pepparkaks hus senare, å fem små bandagedelar på fingertopparna... socker är inte att leka med när det e varmt.

Jag utmanade ödet å åkte ut å handlde med mina huliganer... theo sktte sig men min lilla skit gjorde både det ena å det andra.
Hon tog en godis från lösviktsgodiset å stoppade i munnen, jag stoppade in handen i hennes mun och grävde ut det.. hon öppnade ett napp paket som vi skulle köpa å stoppade in den i munnen... aja baja, jag la tillbax nappara i paketet å betalade det.. Ronja var sååå arg. Men mamma ger sig inte.. man SKA betala FÖRST!

Ungarna har nu somnat efter 1,5h nattning.. suck.
Ronja hade somnat på golvet vid halv sex så därför var hon nog seg, theo har jag ingen ursäkt för...

Själv e jag astrött å har ont i fingrarna..
Så natti natti

Inga kommentarer: