2009-12-20

Härliga söndag..

Vad har hänt i helgen då?

I fredags har jag för mig att jag bjöd över familjen andersson på mat, mycket trevligt.
Sen jobbade jag ju i lördags som alltid. Ingen rolig dag,men men. Åkte lite pulka å handlade dom sista julklapparna.
Sen nalkades kvällen, morfar tog theo så vi vart själva med Ronjis, alltid lika mysigt :-)
Casper daniel lillie å farmor kom över. Hade gjort knäck så vi bjöd på det... jobbigt att göra men gott att äta.
Kvällen kom å ronja somnade, vi åt lite mcdonads mat å myste i soffan, sen var det poker, men det var så många deltagare å mitt tålamod är lågt, dom flesta var så sega så jag körde all in å förlorade...
Pratade med lillan i telefonen, sen var klockan redan halv tolv, så då hoppade vi i sängen.
Halv nio vaknade vi, ronja å jag låg å myste sen gick vi allihopa upp.
Har gjort julkola nu på morgonen, å nu vankas städning, sen ska vi till farmor å sen vidare till rolle å ingrid.
Theo kom hem för 15 minuter sen... så nu är huset fullt igen.
Det är underbart att ha honom hos morfar för att vi alla får lite lugn å ro å theo blir gladare... imorgon är det dagis för barnen, dom går måndag tisdag, sen är dom ledig till v1.
Själv jobbar jag nu vecka 52. Sen har jag semester vecka 53, åhhh vad jag ser fram emot det, men det tar emot att jobba denna vecka... men vad ska man göra.
Så det blir jobb hela veckan, julafton å annandagen mm. Men det blir ju pengar ialla fall.

Sköt om er.. ska se om jag orkar skriva mer sen

Inga kommentarer: