2009-12-15

Herre gud. vilken stressig dag.
Jobbade till 13:00. å var ändå inte färdig med allt som skulle hinnas med, men jag kände att det får bära eller brista, orka!
Träffade min chef i några minuter.., han var inte så orolig, han sa att på månadskontrollerna har det gått bra, så... skönt det.
Får resultatet imorgon, får se om man ska gråta eller skratta... suck.

Snö, härligt.. underbart...
Äntligen.

Har varit ute i det härliga vädret, dock inte så länge men ändå..
Sen har det städats å lagats mat.. suck.
Ekorrhjulet va?

Ronja hade 40 graders feber inatt i två timmar, sen vart hon frisk.. hur konstigt e inte det..
Dessutom så KAN jag inet vabba.. för att vi har ingen vikarie.. suck.
Så nu har man aldrig press på sig, theo hostar som aldrig förr å ronja är snorig...

Men jag e positiv.. det e härligt med snö, det e härligt med vinter.. det e härligt med jul..
Å äntligen är mitt största stressmoment färdigt, nu kan jag inte påverka det mer :-) Underbart..

Pöss på er

Inga kommentarer: