2009-12-07

Usch vilken dag...

Har inte sovit bra inatt.... vaknade av att jag var magsjuk... jag som trode min baksmälla var otroligt seg...
Så min såkallade vab idag fick mamma ta medans jag vilade upp mig, jag hade inte kommit iväg så dåligt som jag mådde.

Imorgon blir det jobb trots allt, kan inte vara hemma.. så det får bära eller brista helt enkelt.

Har inte gjort ett dyft idag, tvättat å sovit å vilat å hämtat min efterlängtade dator som varit på lagning i två veckor..

Ny fläkt å ny hårddisk tror jag, plus uppdatering i bios:en... synd bara på allt jag hade på datorn, men det e sånt som händer, jag hade ialla fall sparat lite bilder på en extern hårddisk.

Vet inte vad mer jag ska skriva...

mår fortfarande inte bra, å har bara fått i mig en och en halv macka idag.. men det gör inget, lite kanske man kan gå ner i vikt :P

1 kommentar:

solvsjo sa...

Stackars dig vännen! Och sen att du inte kan vara hemma och bara slappa det skulle du göra ja man önskar att man hade massa pnegar så kunde man säga nej men Tove idag kan du vara hemma utan att tänka på pengarna eller hur! Hoppas du mår bättre imorrn kram