2010-03-17

Allting ska bara omtolkas å bestämmas.

Varför kan man inte inse att man är olika å att man gör olika saker, ne istället ska man spela martyr.
Jag är inte bra på att plocka å är duktig på att lägga saker överallt, jag gör alltid flera saker på en gång vilket resulterar i att det inte blir nått färdigt.
Jag är slarvig med att lägga tillbax saker å är ganska lat ibland.
Jag är tjurig å i regel tyvärr ganska sur å vresig mot barnen. Jag är hård mot dem emellanåt, kanske för hård.
Jag pratar alldeles för mycket och flummar lite grann. Jag är absolut inte perfekt och gör ofta bort mig.
Jag tror att jag vet allt men vet egentligen ingenting, jag tror att allt som jag säger är det som gäller, jag är nog ganska egoncentrisk ibland, ialla fall här hemmai familjen. Å jag har svårt att visa känslor.
Titta vad mycket fel jag hittar på mig själv!!!
Det var väl inte så svårt?


Mina bra egenskaper?
Jag är nog i regel glad, lättsam, ´rastlös.
Jag kommer helt ärligt inte på några fler just nu.

Vilken skillnad.

Ialla fall det jag vill komma fram till är att alla är olika å jag kan ialla fall erkänna mina brister och stå för dem. Kan du?????

Ok, jag kanske inte alltid kan göra det men jag försöker.

Inga kommentarer: