2010-03-03

Dålig uppdatering.

Kan bero på att allt flyter på som det gör när vardagen är tråkigt trist.

Jag har gått upp 2 kilo å är förkrossad, deprimerad, arg, ledsen förvirrad, äcklad. Bara två kilo tänker ni nu!! Men det är inte bara.. sakta men säkert har jag gått upp i vikt, å det stör mig.
Gör nått åt det tänker ni då?? Ja, jag försöker men ger upp, jag ger upp alldeles för lätt. Förnekar å ältar.. blir deprimerad å ger upp.

Jag har hamnat i en fas där jag hatar det mesta med mig. Jag försöker göra iordning mig mer nu. Men känner mig bara så tjock. Jag kollar på bilder av mig, kollar mig i spegeln å tänker: Hur kunde det bli så här??
Fan, jag ångrar att jag sluta röka.. jag ångrar det så in i.....

Jag känner mig äcklig.... Mina lår är feta, min röv e enorm, jag ser gravid ut i vecka 25...

Nu ska jag sluta klaga.

Annars då?
JO jag säger nog som dom flesta... Nu får det fan bli vår.. snön är vacker å underbar, men nu räcker det! Nu får det vara nog. Det är inte så många som orkar det här längre... kallt å eländigt....
Idag kom en solglimt å det var underbart.. men bara för ett kort ögonblick.

Trode inte att man kunde må så här... Men det kan man!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är INTE TJOCK Tove! Men hjärnan har en förmåga att se saker annorlunda i sitt eget huvud, de två kilona som ingen annan ser, ser du förmodligen som 5 kg i spegeln, jag vet hur man e... Försök tänka positiva tankar om dig själv, det plockar inte bort några fysiska kilon men kan göra underverk för självbilden. Du har ju massor av POSITIVA egenskaper, du får försöka lägga lite mer fokus på dom. Jag lovar att det finns flera miljoner människor som skulle skänka sin ena fot för att få en kropp som dig! ;-)

L.S sa...

Instämmer med "anonym". Du är verkligen inte tjock! Men jag vet vad du menar ändå. Jag kämpar o kämpar i motvind, inget händer, jag går inte ner ett gram i vikt...och vågar inte sluta träna/gå för att kanske då gå upp i vikt. Jag skyller allt på rökningen och har tvivlat fler än en gånger på det beslutet...