2010-03-25

Härliga dag.

Hade tänkt att storhandla efter jobbet.. allt var planerat i huvudet.. fick ett mess av emma att hon ville fika. Å självklart hakade jag på. Har saknat att fika med Emma å Lillan. Lillan har jag inte fikat med denna vecka men saknar hennes garv :)

Sen åkte jag å hämtade barnen för att gå över till familjen andersson där malin å jag skulle åka till nya klädbutiken i stan, som för övrigt inte var så mycket att hurra för.
Sen åkte vi till malin å drack kaffe för att sedan ta oss vidare till hedlandet..

Summan av kardemumman vart att jag inte handlade mat alls :) hahaha
Men niklas stannade förbi willys å handelade lite grann ialla fall. Så imorgon får jag handla i stället.

Har inte hänt så mycket annat.

Förutom att ronja har kommit i en jag tänker inte göra som du säger fas, å allt mamma å pappa säger skriker vi på!!!!

Inga kommentarer: