2010-04-25



Har idag hunnit med mycket. Fika hos systra, varit på jysk, där det vart lite meningsskiljaktiheter mellan mig å niklas. Hem för att sedan gå ut å springa av sig ilskan.
Efter det vart det solberga där niklas hittade jordgubbsplantor som jordgubbarna tydligen ska bli jättestora på första gången. Andra gången ska dom bli som vanliga. Jag hittade två hängblommor i kruka som jag köpte.. så det kommer bli så fint på våran baksida :) Synd bara på mina blommor i växthuset som tyvärr inte fick leva så länge pga frosten.. men jag har några kvar inne, plus att jag fick lite fler vackra blommor av monica som jag har inomhus några veckor till. Är ju livrädd för frosten.

Ialla falls å grillade vi åxå hos morfar å monica.
Trevligt med "släkten" :)

Väl hemma vart det städ, bad, plock.. ungefär som det ska vara...

Underbara söndag.

Imorgon blir det eskilstuna med theo.

Inga kommentarer: