2010-04-04


Mat, fika, påskmat.

Har haft en fullspäckad helg å den forsätter så åxå. Idag fyller Niklas år.
Pekka å Alex är i storstan å hälsar på.... Så igår var jag uppe till 12 nästan, det händer ju aldrig men man kan ju inte strunta i att dom är här :) Då är det värt att vara uppe lite längre.
Dom drack whiskey å jag höll mig nykter, men efter kl 10 är man ändå som om man är full eftersom kroppen går i vila då!! Men det var trevligt å kul :)

Ska straxt gå ut men alla i detta huset ska skita samtidigt.. kanske pga all påskmat...;)

Har varit halvvaken halva natten, har så ont i högersidan nere vid äggstocken å smärtan kommer å går ungefär var 10sek.. påminner lite om min hydrofernos.. eller hur det stavas.. men inte lika kraftig. Har smärta på högersidagn å svanken... asjobbigt.
Jag hoppas det ger med sig annars måste jag nog kolla upp det.

Nehe... har inte tid med er nu...

Inga kommentarer: