2010-04-12


Mycket som händer å fötter, men ändock så går man bara å väntar...
Har haft en underbar dag i solen...
Har varit ute sen kl 12 till 17 ungefär... fixat i trädgården, haft besök...

Sen vart det en joggingrunda, idag inte lika lång men ändock en joggingrunda.
tog en dusch efter maten å fick två små grodor med mig in.
Theo som hatar att duscha drog på det varmaste man kunde å njöt, å ronja stod bredvid å njöt, kvar stod mamma med en droppe vatten i minuten :)
Man ska nog hålla sig till max 2 st i en dusch, helst bara en ;)

Men jag måste säga att min numera positivare inställning även smittat av sig på mina små hulliganer..
Just nu är dom inte att leka med, men dom två sista dagarna har jag försökt å försökt å försökt att verkligen ha tålamod å vara snäll.. å lite har det väl hjälpt, dessutom har nog vädret hjälpt till en hel del.

Men en sak är säker: Jag älskar dom, och jag skulle göra precis vad som helst för mina två små <3 :)

Inga kommentarer: