2010-04-07

Sötsug, hunger...


Har sen i måndags, ja jag vet bara 2,5 dagar.. inte ätit godis, fikabröd eller nått mellan måltiderna.. eller nu ljög jag.. jag har ätit apelsin å äpple för att stilla sötsuget.. å vet ni.. på dom 2,5 dagarna har jag gått ner 0,5 kilo.. ja jag vet bara ett halvt kilo.. men ändock.. å nu tänker ni att man går upp å ner 1 kilo om dagarna.. å det stämmer ,men jag har vägt mig minst 3 gånger om dagen sista veckan så jag vet att det är en nedåtgång :)
Så nu kämpar jag vidare..
Men hungrig är jag å så otroligt godissugen.

Idag vid frukosten på jobbet hade dom tagit upp färska frallor.. ååååhhhh. Jag var så sugen... Men jag tog min apelsin å såg på hur dom andra åt å njöt! MEN jag klarade det :)

Ska tilläggas att jag tränar på crosstrainern varje kväll oxå.. å jag pressar mig till det yttersta. 5 kilo SKA jag gå ner.. men jag vill gå ner 10.. vi får väl se.

Annars har allt varit bra.. det har lagt sig ett lugn över mig som injte funnits på länge.. å det känns underbart.

1 kommentar:

Malin sa...

Heja Tove!! Du kan om du vill, kämpa på! Beach 2010! ;-) (Fast, du ÄR fin som du ÄR, men jag förstår dig, man vill må bra i sig själv oxå)
// Main