2010-05-19

Lång dag.

Dagen började redan kl 7.
8 lämnade vi ronja på dagis.. sen var vi på väg till sjukhuset.
Halv tio var vi där.. vi var i katrineholm.
Vi vart väl omhändertagna å dom var jättetrevliga å det gick fort. dom var jättebra mot theo.
Jag fick följa med in när han sövdes. Han var otroligt duktig.. det sa allihopa.

Efter 30 min hämtade dom oss. Då hade Theo kommit tillbax.
Efter ytterligare 30 min vaknade han till å spottade ut en grej han hade i munnen för att senare somna om. Ytterligare 20 min gick å han vaknade. Denna gång helt. Han mummlade nått å sen var nästan det första han sa: vart är mitt spel??
Sen var det full rullel, han mådde inte illa, var inte ledsen. Utan bara uppspelt, hungrig å rastlös.

Efter 4h trode vi att vi var på g hem men då nös theo så han började blöda...
Så vi fick vänta en timme till. Då hade det lugnat sig å vi fick åka hem.

Mamma bjöd på pizza, så vi käkade lite å hämtade ronja.

Åkte hem å träffade pappa å micke.
Theo fick en fin bok om gråsuggor av malin och en ben ten klocka av pappa å en ben ten figur av mamma.
Så han var i himelen :)

Är helt slut nu.

Ska ner på stan imorgon med barnen,.

Theo är precis som vanligt men han msåte ta det lugnt.. lycka till!!

1 kommentar:

solvsjo sa...

Skönt att allt gått bra. Vad theo är duktig och modig. Ha det bra kram