2010-06-13

Beachen

Något bakis man är idag då... Herre gud, hur kunde jag glömma, sist när vi var på dansbandskampen var jag precis så här bakis om inte mer, jag var ju bakis i 2 dygn då.
Tur det inte händer så ofta ialla fall.

Kvällen var rolig, jag som var så skeptisk mot singstar sjöng till och med.. med lite tvång men ändå...
Kanske skulle slå på det hemma å tvinga niklas ikväll ;)
Ne just han jobbar ju!
Tack alla tjejer för igår.

Det vart ungefär 7-8 öl för mycket å 2 snapsar för mycket.

Å ett par dryga människor för mycket men annars var det kanoners :) ;)

Träffade lite folk från förr å lite folk från nu, det e alltid trevligt, försöker ragga jobb åxå men det gick ju mindre bra :)

Idag har jag spytt, spytt, mått illa, varit i lekparken, försökt äta, åkt till Tina å Christian, tvättat bort all eldrök, plockat.

JAg ska: Dammsuga, plocka disk och laga mat.. men min mage är i protest just nu :)

Förresten, jag ska erkänna en sak: , jag rökte igår.. säkert 3 cigaretter... fy fan vad äckligt första blosset var, å vad starkt det var att röka. Tur jag är så bakis för det lockar verkligen inte me en cigg.. jag skulle kräkas på en gång..
Men jag trode det var svårare att feströka än vad det var, att jag skulle få massor med abstinens men inte alls :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah jag bara garvar åt ditt inlägg ja tur e att du inte festar varje helg =) Ja man börjar bli gammal =) Om jag skulle dricka samma mängd som du vore jag nog död .....FÖRR VAR de inga problem. Kram emma