2010-06-18

Fredag hela dagen???

Har varit å "besökt" Willys, med allt vad det innebär. 1h var jag där.
Träffade pågen Jonny.. å polar jimmy , å alla andra rara som jobbar på willys:) haha
Jag måste säga att det är inte förrens man "blivit" av med det som man saknar det.

Jag insåg idag hur mycket jag saknat att få stå å bara babbla å skratta :)
Tack för den korta/långa pratstunden Jonny å alla andra!
Alla är alltid så glada å rara på willys :) (Utom systra ;) ;) Skoja bara)

Usch, sånt här gör att man verkligen längtar till ett jobb.
Jag vill åxå ha arbetskamratare som jag kan skratta med å åt ;) Haha.
Men det är väl min tur snart kanske :)

Ibland undrar jag... varför ger inte folk mer av sig själva? Vad finns det för anledning att hålla allt inne å inte kunna prata om det..
Jag har så svårt att förstå varför allt måste vara hemligt å varför allt är så hysch hysch.. jag skäms inte över så jättemånga saker..
Jag säger oftast vad som gör mig ledsen eller vad som som hänt i mitt liv utan att jag anser att jag ger för mycket av mig själv, vad är att ge för mycket av sig själv?
Vart går gränsen? Å vem sätter den?
Vem bestämmer vad som ska vara en privatsak och vad som inte är det??
Vissa saker kanske man får ta med en nypa salt. (nu pratar jag enbart om mina egna problem, klart jag inte skriker ut till alla vad alla andra har sagt i förtroende till mig)

Ibland kan jag bli så irriterad på folk som blir irreterade på att man säger för mycket om sig själv?!!! Är inte det upp till var å en, å passar det inte, så lyssna inte dÅ?
Alla är vi olika. Jag kan däremot störa mig massor på folk som inte kan ge nånting av sig själv, som bara är som ett rakt sträck hela tiden. Som inte ger nått av sig själva.. Det går nästan inte att lära känna såna människor, å jag tycker det är så tråkigt. Däremot är det åxå upp till var å en.
Men jag kan inte med såna människor, men det kanske beror på att jag är tvärtom.

Pöss på er

Ska snart ut å firra lite :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig Tove! Man har träffat m¨nga i sitt liv som är helt intetsägande och det klarar jag inte heller av man måste få lite feedback av folk man umgås med eller hur! Ha enu en skön fredag kraam Emma