2010-06-26

Allt är grönskande vackert. Luften är varm å ren. Solen skiner å fåglarna kvittrar.
Sommaren är här.
Imorgon blir det full rulle, sen ska jag packa lite inför måndagen.
Sen blir det sista föberedelserna på måndag inför våran minisemester.
Det kunde varit värre, när jag var liten å vi skulle semestra, åkte vi till vilsta campingen (i eskilstuna, 3 mil härifrån)
Iof så var vi på utö några sommrar, det var mysigt å fint där. Dit skulle jag vilja åka igen som vuxen.

Jag går runt å fundrar å fundrar...
Undra om det kommer ge med sig lite när vi åker iväg.
Få lite distans åt allt.

Är allt värt allt?


Trött är jag åxå, dagarna har varit fullspäckade å det känns som om vi inte hunnit "vara bara" sen förra helgen.
Men nu så.

Juni juli augusti måste ju vara årets bästa månader?? Eller? vad säger ni??

Inga kommentarer: