2010-07-01

Är på väg hem nu.... sitter i bilen.
Har haft en toppenvecka.
Vi avverkade skara sommarland tisd-onsd... Jättekul toppenväder tisdagen, onsdagen regnade det lite men det gjorde inget, det var inte så ohyggligt varmt som det annars kan vara så det var skönt.
Barnen badade, åkte karuseller å drog lotter mm.
Vi åkte vidare mot Pekka för att övernatta där en natt.
Där har vi tagit det lugnt, varit på överby å checkat läget.
Fått jättegod mat å massor med kaffe.
Ungarna har faktiskt skött sig kanon. Visst blir det lite tjaffsigt ibland, men sånt hör till.
Men det finns inget att klaga på.

Själv har jag sovit ganska lite å är ganska trött.
Har somnat sent å gått upp "tidigt" Är så himla van att somna med tv, så gissa om jag haft problem.. haha.
Men men. Jag har lärt nmig en sak, aldrig utan tv ;)

Nu längtar jag hem till sängen å tvättmaskinen å vardagen.. eller nått sånt. Jag skulle aldrig klara av att åka utomlands.. borta bra, hemma bäst.
Men det var skönt att komma hemifrån, men saknar alla grannar å Zelda.

Imorgon kommer brorsan över med sin familj, ska bli skojsigt.
Niklas jobbar ev i helgen.... så jag får roa oss själv. Men det gör inget :)

Tack Pekka för att vi fick sova hos dig. Å Alex vi syns om några veckor :)

Förresten Alex, håll i pekka hårt, för det finns en fröken som verkar rätt kär i honom :)

1 kommentar:

emma sa...

Naww vad gulligt av Ronja =)) Så glad att höra att ni haft det bra på semstern!vi ses och hörs kraam Emma