2010-07-20


Har fiskat både igår kväll och idag..
Theo är riktigt duktig på att fiska, visst tappar han tålamodet efter en stund, precis som vilken fem åring som helst. Men han är ändå den som får upp mest fiskar, sen om det beror på tur eller skicklighet det vet jag inte.
Det är ju iof ingen fisk som direkt går att äta men åndå, det e ju fisk.

Imorgon vet jag inte vad som står på agendan.. Kanske fiska igen.. nu har man ju fått mersmak.
Eller åka å bada... Det märks, allt berór på vädret.



Funderare på att råka släppa ut dom där pinnarna, Laban och Oscar.. Dom e ju rätt tråkiga faktiskt ;P


appropå djur, imorse när jag vaknade var alla ringar på polen, utom en trasiga.. suck. Säkert Zelda som dödat ´dem :(
1 vecka gammal var polen, så nu ska den lagas sen ska den förvaras oåtkomligt för Zelda.



Ibland undar jag.
En 20 åring kan vara mognare än än 50 åring... hur kan det vara möjligt?
50 åringen har ju dubblet så mycket livserfarenhet än den där 20 åringen. Kanske är det dags att vakna upp å fundera över vad som egentligen är viktigt, å vad som egentligen är livet.
Däremot tycker jag att det är viktigt att ha barnasinnet kvar oavsett om man är 90 år eller 20 år. Men det har ju inte direkt med mognad att göra, det har ju mer med personlighet och livserfarenhet att göra. Hm, lite motsägelsefullt.. men jaja.

Jag blir så ledsen när jag ser utifrån vad det gör med människor, även fast inte dom inser det själva.
Men är det såhär man vill att det ska vara? Är livet värt att leva så?
Ibland kan så lite, göra så mycket.

Inga kommentarer: