2010-07-22



Har gjort ett armband idag å ett halsband, dock är jag inte speciellt nöjd över armbandet, tror att jag får krascha det :P

Idag har vi återigen fiskat, två ganska stora aborrar å några små fick vi.
Tina å Christian var med oss.
Vi avslutade med glass (kaffe för min del)

Christian erbjöd sig att hjälpa mig/oss med min bil. Jag måste byta bromsbackarna...
Å det tackar man inte nej till. Dessutom kanske jag kan dejta tina eller så hittar jag på nått annat.

Imorgon ska jag på kalas ialla fall. Till Emma. Hon har ju varit borta alldeles för länge.
Ska bli kul å träffa henne.

Har lite småvärk i huvudet. Båda barnen är fortfarande vakna 22: 34

Imorgon blir det till att laga bil, gå ppå kalas, försöka klämma in ett par fikor :) Men allt går om man bara vill :)

Inga kommentarer: