2010-07-16

Idag har jag syndat.. eller rättare sagt nyss.
Har ätit en halv påse ostbågar å jag mår så illa, nästan så man skulle stoppa fingrarna i halsen.
Undra om det är mitt "dåliga samvete" som pratar, eller om jag faktiskt mår rätt illa :P

Tänk.. för några år sedan (innan Theo å Ronja kom) Kunde jag äta godis till frukost, godis till lunch, godis till kvällsmat.. å ändock så tänkte jag inte på min vikt, åtminstonde inte som nu, skillnaden mellan NU å DÅ är nog att förr så gick jag inte upp i vikt av sånt, nu går jag tycdligen upp i vikt bara jag tittar på godis eller onyttig mat.

Ska snart sätta igång med min löpning igen (om man nu kan kalla det för det ;) ) Men det måste bli lite svalare först, (nu låter det som undanflykter) må så vara, men jag ska försöka.


Nehe.. imorgon är man gräsänkling tills söndag.. ska både bli skönt å lite tråkigt.. Men det är ju vad man gör det till :O)

Inga kommentarer: