2010-07-15

Man måste komma ihåg att allt inte handlar om sig själv.
Det är nästan ingen som bryr sig om hur du ser ut, eller vad du gör, eller vad du inte gör.
Det är bara du själv som bryr dig. Ialla fall nästan.
Om du tror att någon stirrar på dig så är det nog inte så, det är nog bara så att du är alldeles för självupptagen för att tro det.
Allt handlar inte om mig.

Sak samma, det e nog bara jag som förstår det där inlägget eftersom jag läst en liten del av själkänsla nu.
Å det är ju egentligen så sant.
Vi är alldeles för ego för att bry oss om andra.

Sak samma.

Har varit hos systra idag.
Är ju barnfri å vet inte vart jag ska ta vägen.
Dessutom tror jag att jag åkt på någon allergisk reaktion.. det rinner ur näsan å ögonen å det svider massor.

Ska försöka bara vara.. det e sååååå svårt.

Ska väl fixa lite med naglarna kanske, göra nått halsband... städa???

Inga kommentarer: