2010-08-11

Att så lite kan ställa till så mycket. Ibland är livet underbart. Man ska ta vara på tiden.
Har lärt känna ett härligt gäng i veckan. Humor gillar jag :)

Nu så blir det lite famlijeliv å lite städ å plock hemma några dagar. Förbereda sig lite å slappa lite.
Barnen har varit lite chockerade över framfarten som vart på dagis å över att semestern fick en sån snabb vändning.
Underbart att leva?
Visst!!

Ikväll blir det godis och Dexter för hela slanten.
Imorgon blir det till att umgås å bara vara å skvallra å skratta.

Min Lilla Ronja är smartare än var hon egentligen behöver vara, ibland tittar jag på henne å undrar om hon inte bara kunde få vara den där lilla tjejen som bara hänger med. Inte den där som bestämt vet vad hon vill, och vet hur saker egentligen är. ibland tror man att hon är fem år.

Idag var hon så gulllig vid matborde.
Jag frågade om dom saknat mig.
Ronja sa:
-Theo var ledsen för han hittade inte dig på dagis.
-Jaha vad tråkigt, sa jag
-Ne, för mamma, han tycker faktiskt om dig.
Så söt :)

Jag har ett liv, åtminstonde lite grann :) hahahahahhahahaha.
Eller nått.

Inga kommentarer: