2010-09-28

Borde kolla upp mina hormoner.

Har en down dag.
Ändå så försökte jag starta den så bra som möjligt.
Har varit på stan med mina barn å bara strosat å kollat leksaksaffärer å dyl.
Hem igen å sen kände jag bara hur luften gick ur mig..
Känner mig trött, ledsen, uppriven.
Dessutom är jag less på min livssituation. Inte vad det gäller Niklas å mig, och barnen.
Men att inte ha nått jobb, att bo på detta skitställe...
Jag hoppas på förändringar snart...
Blir det inte det så får jag ta itu med det ordentligt, för så här vill jag inte ha det.
Å jag är så less på att barnen bara tar saker å tror att det är deras på denna gård.
Suck!!
Idag ville theo ha en uteleksak, men jag sa nej, för jag vet att vi kommer få behålla det i nån dag sen är det borta. Trots att barnen ställer det på rätt ställe. För här går barnen in på tomtarna eller smyger på framsidan å tar saker som står utanför dörren.

Ne slutklagat.

Hoppas på ett positviare inlägg.... nästa gång.

Inga kommentarer: