2010-09-13

Det är så tragiskt att folk orkar hålla på.
Att folk tror att andra bara tänker på dem. Snälla... det finns säkert många andra saker än att tänka på dig, mig.
Dessutom är inte allt svart eller vitt.
SÅ är det!!


Har haft ont i magen i 2-3 dagar snart, förståri nte vad det är. Men är det inte det ena så är det det andra :)

Skulle lagat rost på min bil, men det tar jag tillbax, det regnar ju!!

Barnen är å¨dagis så nu blir det till att städa lite å vila lite.. eller nått.... sånt....

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan där vännen!
ser att du har haft ont en längre tid..du har inte funderat på vad det kan bero på?

Tove sa...

Ja du.. förut var det nog stressen, sressen över att inte ha ett jobb mm, men tror att det kan vara nått med äggstockarna nu.. kanske stressen där med...
Ska ge det några dagar å se om det lugnar ner sig..
Förresten, skulle varar tervligt å veta vem som frågar :)??

Anonym sa...

Ja stressen på verkar ju många faktorer,Allt från vanlig huvudverk till det mesta.
Sen kommer nog oroligheten som också är ett framkallade av olika symtomer.
kul att du har kommit igång med träningen, kan ju vara bra sätt att ta igen sig.
vem jag är? Är den du minst skulle tro bry sig om dig...
ha det..

Tove sa...

OK

Ska inte fråga mer då!
Trevligt att du bryr dig :)
Allt löser sig väl. Hoppas jag :)