2010-09-16

Har idag fått träffat det Lille miraklet My som hon så fint ska heta.
Får snusa bebis ordentligt en annan dag, men idag fick jag ju ialla fall se henne :) ^Å ROnja fick hålla i henne :)
Det var en stolt Ronja!


Har tränat idag, har sjuk träningsvärk efter i tisdags, men man lever bara en gång.
Frågan är om jag får med mig barnen till dagis imorgon, eller rättare sagt om dom får med sig mig till dagis ;)

Annars har väl inte så mycket hänt idag å igår..
Har varit i västerås hela dagen igår, idag har jag städat hemma å varit hos tandläkaren å tecknat en försäkring. Inte alldeles gratis trots att jag inte har hål i tänderna... sånt e livet, det e min tandsten som ställer till det för mig, men det kan ajg väl leva med.

Nehe ska ta morgonrocken å dra om mig å natta Ronja som skriker för fulla muggar!

Inga kommentarer: