2010-09-03

tadada

Sista dagen på hemlisen å nu är den inte hemlig.
Har hjälpt en gammal vän med ett projekt som hon haft.. eller hon å hon, men jo.
Tv programmet välkommen hem har varit där hela veckan. Så jag har varit å hjälpt till där lite grann, jag å barnen.
Så idag kom hennes pappa hem å vart överraskad, eftersom allt har varit en hemlighet.
Det har varit en vecka som har varit annorlunda å rolig å spännande. Har till en början varit blyg å försiktig, men idag så släppte allt lite mer.
Ville inte, eller vill inte vara framför kameran så har försökt att hålla mig undan kameran, men det är inte så lätt.
Barnen har hjälpt till på sitt håll åxå, för dom har varit med varje gång.
Så det sänds om ca 5 veckor...
FÅr se om man e med eller bortklippt. Hoppas på det sistnämnda :)

Har världens huvudvärk nu, ska slänga mig i soffan, niklas kom nyss hem från jobbet.
Han jobbar hela helgen, 12h per dag.
Så Pappa ska ha theo imorgon till söndag. Å jag å ronjis blir ensamma i helgen :)
Sen ledig i veckan.

Kommer vara en vecka som är tom. Vill inte gå in på det här i bloggen.

Den som lever får se!

Inga kommentarer: