2010-10-25

Förresten för er som undrar...


JAg var på akuten i lördags natt för att jag hade samma dag varit på vc å fått smärtstillande, citadon.
Jag tog två st å smärtan gav med sig lite, tog en ett par timmar senare, men fick ingen önskad effekt, så efter 1-2h stoppade jag i mig två till, varpå allt kom upp igen, å så fortsatte det med allt jag åt, eller drack.
Till slut vart jag så svag att jag inte kunde gå rakt å varar riktigt med. Det berodde säkert på bristen på vätska, mat å min höga feber sen tidigare.
Niklas valde att ringa sjukvårdsupplysningen och dom ville att jag skulle komma in på en gång, jag vägrade.
Varpå Niklas ringde Malin, så Malin och Mia kom över.
Dom proppsade på att vi skulle åka in.

Sen satt vi i bilen.
Väl inne tog det sin tid å jag somnade till.
Efter det tog dom sänkan i såg att den var hög, så dom ville få i mig vätska å vänta på läkaren... då hade det gått 4-5h å jag var totalt less, läkern kom aldrig. Dom trode jag hade en halsböld inte körtelfeber.
Jag stod inte ut med att vänta å jag var mycket piggare efter sömnen å vattnet, eller nått.
Så vid halv fem tror jag det var på natten så åkte vi hem.

Det var den korta versionen :)

Nu vet ni som undrar

Inga kommentarer: