2010-10-04

Har haft en fullspäckad helg.
Idag är det måndag å niklas är ledig hela veckan. Ska väl åka till ica maxi om en stund var det tänkt.

Har idag ringt strängnäs bostads ab för att fråga hur vi ska gå till väga med stölderna som sker här på gården, tyvärr var det som jag befarade att dom inget kuned göra och att vi kan polisanmäla det, men vad spelar det för roll?, polisen har inte dom resurserna, dessutom är det lite för fånigt för polisen att ta en sån sak, dom behövs till andra saker.
Men däremot har jag börjat fundera på att skaffa någon slags gårdsråd eller nått sånt. Så har kontaktat hyresgästföreningen , väntar på att dom ska höra av sig.

Full rulle då, men ändock inte.

Har faktiskt åxå bestämt mig för att börja plugga i vår. Oavsett om det blir komvux eller högskolan.
Jag är less på mitt liv å jag har hamnat i en ond cirkel som jag SKA ta mig ur.
Nu är det jag som har bollen :)

Sköt om er

PÖSSS

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gött att höra att du skall plugga. Det är aldrig fel att plugga. Tycker du gör helt rätt! :)

Tove sa...

Härligt att du tycker det, det är vekligen delade meningar vad det gäller plugg!!
Hoppas vi syns snart :) Å att ni trivs...