2010-10-02

Jag vill bara skrika ut mig allt jag har.. men kan inte. Tystnad är bra ibland å idag är det nog bra om jag är tyst.

Ska straxt äta med mina underbara barn å grannarna :)
Tänk att man kan tycka om en familj så mycket som jag tycker om dem. Dom ställer alltid upp och är aldrig egoistiska, även fast jag är som en igel på dem ibland så visar dom inte hur irriterade dom egentligen är :O)

Oavsett så är jag så himla glad att jag har dem, dom tänker på alla andra i första hand, och dom ger så mycket (då menar jag inte fysiska ting) Utan tex idag, bara att dom tar barnen 2h sådär spontant, för att jag behöver bara vara.
NU hann jag inte det då jag passade på att handla, laga mat och städa... Men ändå. utan barnen.

Ne jag är så himla glad för att jag har dem, och glad för att just jag har fått dom som vänner :) Vilken tur jag har!

Inga kommentarer: