2010-10-31

sänkan

Imorgon är det tydligen jag som kollar sänkan. Det har min mor sett till.
Får väl snällt ringa vc å kolla om jag kan ta en sänka. Har fortfarnade högre temp än vad jag normalt har, men det är ingen fara, å halsen är fortfarande svullen men jag har inte ont, förutom när jag nyser.
Vad vet jag.

Jag tror det är så gott som över, men mamma var faktiskt arg över att jag inte hade nån lust att kolla upp det.


Ronja är väldigt hostig nu :( funderar på att ge henne nån puff om det inte ger med sig, har ju inte gett henne sånt medicin på evigheter.

Ont i ögonen har jag så nu blir det till att nanna.
Theo är fortfarande uppe å klockan är 22:08 nu.
Så jag ska kasta ner honom i sängen igen :)

Har haft en ´ganska bra helg, trots att jag varit ensam hela helgen. Barnen är i regel så snälla så det är inga problem, däremot har jag varit så trött sen förra helgen. Så jag har inte världens bästa humör, och idag har jag haft sån huvudvärk..

Sköt om er

Pöss

1 kommentar:

Malin sa...

Vadå ensam? Din andra äkta hälft har ju terroriserat dig halva dagarna ialla fall! ;-):-D
Hoppas du får en tid idag!