2010-10-24

Trött...

Igår kväll började jag spy upp allt som jag kämpat i mig, vart allt yrsligare, mådde illa å var trött.
Niklas ringde sjukvårdsupplysningen å jag vägrade åka in. Varpå han ringde Malin så hon å Mia kom över. Dom/vi beslutade att åka in.
5h väntetid på akuten å inget direkt nytt besked.
Sänkan var hög, dom trode jag hade en halsböld, dom fattade inte att jag var där pga att jag inte fick behålla något.
Eller dom frågade inte ens, utan tog bara för givet att allt handlade om halsen, fast det gjorde det ju på sätt å vis.
Men det var nog så att min kropp inte orkade med värktabletterna så därför vart jag som jag vart å spydde.

Dom stunderna jag var vaken å pigg så var det ju trevligt å ha mia å malin där, men det kändes så taskigt att dom ska behöva lida för min skull.
Stackars dom.

Men jag är glad att dom fölljde med, Niklas hade druckit å Malin åxå, så mia fick agera taxi chafför...

Nehe nu ska jag försöka dricka lite vatten.

Har fått i mig en macka ialla fall, har inte alls lika ont i halsen..

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN min fina rara vän vad e detta!!! Vad har du för otur! Och jag som träffade dig häromdagen bara!! Stackars fina du jag hopppas du snart mår bättre igen!! STOR KRAAAAAMMMMMM Emma