2010-10-28

tröttiz

Är så extremt trött, seg koko i luvan.. :)

var uppe redan kl 6 imorse av vissa anledningar.
Niklas vill att jag ska vila, men försök med det när du har två barn, varav den ena hela tiden frågar: varför det, varför då?
TILL ALLT

Jag trode Theo varit i den åldern,m en inte som Ronja.
Jag somnade nästan till filmen Up, men det gick inte för Ronja frågade: varför gör dom så?, vad gör dom? hur gör dom? Åhhh jag blir galen.

Har införskaffat present till Ingrid idag, även handlat hem lite så man har.

Imorgon är jag upptagen hela fm å halva efm..

Imorgon ska jag även till syon på komvux..

Förresten, theo har lärt sig skriva morfar bara genom att jag säger bokstäverna till honom.

Dessutom kan han hans morfars telefonnummer utantill sen ett tag tillbax.
Å Ronja går äntligen på toaletten när hon bajsar :)

Inga kommentarer: