2010-11-25

Tänkte på snö, vinter och is.

Jag köpte ju ny bil för ett par år sedan, och fick med nästan nya vinterdäck. Har inte tänkt mer på det.
Sen köpte grannarna nya däck å dom vart supernöjda med däcken.
Kollar märket på mina däck å inser att jag har nokian hakapalitta 4 eller nått... :S
Det roliga är att jag inte märkt att jag har så "bra" däck. Antagligen för att jag kör som jag kör, eller för att för mig är det ingen skillnad.
Sak samma, det e ju bra med bra däck för dom som kör "rätt" :) :)

Har varit lite frånvarande för jag har börjat spela wow, det tar sin tid av mig, men det e ganska skönt att ha nått att göra, dock tycker jag att det är lite småtråkigt ibland, men det e bara för att allt tar sån tid :)Å för att jag inte riktigt förstår.

Nehe spela mig lite å sen göra lunch..

denna vecka har varit seg minst sagt.. tråkig vecka.
På lördag är det dop, å jag ska vara gudmor :) Det ser jag fram emot :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Då e det kanske tur du har "bra" däck ;-)

Anonym sa...

spelnörd.