2010-12-08

Åhh jag är så glad att Emma kom förbi imorse, det betydde så mycket för mig.
Jag behöver så mycket glädje som möjligt nu, å hon är ju solen själv :)

Har ialla fall fått beviljat studielån och blivit antagen till komvux (inte för att jag trodde nått annat) men ialla fall.
Snart har jag åxå nått att göra.

La in dagistiderna till barnen, det vart 25h i veckan i snitt tid, det e ju toppen.

Om jag inte redan skrivit det tidigare :P

Imorse hade jag två änglar, barnen överraskade mig genom att själva duka av allt efter frukosten som en överraskning.

Förresten, på min födelsedag kommer jag vara själv hela dagen, niklas har möte och jobbar.
Likaså Tisdagen..
Är lite småless på alla möten å alla grejer att göra hit å dit.
Han har ju möte imorgon med kom jag på. Måste påminna honom om det.

Men har man inget liv så skapar man sig ett liv, det kanske är därför jag är emot allt för att han har att göra för 2 personer emellanåt.
Det var ju en teori åxå :)

Har rensat alla garderber idag ialla fall, inte niklas dock, den får han sköta själv!

1 kommentar:

Anonym sa...

DU Tove det är du ska ha tack!!! Jag behövde träffa dig,,,,,, det lever jag på länge nu så TACK!!!!Det var så skönt att bara få prata och skratta lite =)) Kram och vi ses på lördag Emrah kanske hakar på han med!!!!