2010-12-12

Hade ett otroligt jobbigt gräl igår :( Så är lite nere å ledsen, detsamma gäller säkert n.
Man kan inte vara ense om allt, men ibland går det lite långt.
Jag hoppas vi kan reda ut det iaf, men vi somnade inte sams å inte osams heller, å tid till att reda ut bråk har man sällan på dagen.

Theo börjar bli förkyld jag är fortfarande sååå trött. Jag orkar inget, jag vill inget.
Imorgon är det lucia då ska barnen fira på dagis kl 7. Så det blir en tidig morgon imorgon.


Funderar på att gå ut å låta barnen åka massor med pulka över vägen, har absolut ingen lust men.. Det var ett tag sedan jag var ute med barnen så det är väl dags, ska först kolla på hur kallt det är ute nu.
brrr

Fy fan, ska man ha motgångar ska man ha alla på en gång.

wow är avinstallerat för gott skulle jag gissa på. Köpte burning crusade å det gick inte att installera den för det saknades en fil i första spelet, jag testade att ominstallera det ( det tog några timmar) å sen testade jag installera om det. Det gick inte heller, så nu är det borta ur datorn.
Å jag orkar inte.

Jag försökte virka igår, men fuck that. jag är inte skapt till det. Ska be Tina hjälpa mig sen, men annars har jag typ gett upp det med.

Niklas har sovmorgon till 11 idag, sen börjar han jobba 17.

Nehe nu kallar barnen som vanligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fasiken vad jobbigt Tove och på din födelsdag dessutom. Hoppas ni reder ut det snart! Stor kram E